Visszaküldések
Rendelési vagy kiszállítási tévedés történt? Oldjuk meg!
delivery van image
Kézbesített csomaggal kapcsolatos probléma:
A csomag/termék késve érkezett meg
A termékre már nincs szükség
Téves alkatrészt vagy mennyiséget rendeltem
Sérült vagy hibás termék
Nem a megrendelt terméket vagy mennyiséget kaptam
Kézbesítetlen csomaggal kapcsolatos probléma:

Válassza az „Order Support” opciót a chat ablakban

Chat indítása
shipping box image
Visszaküldési szabályzatunk röviden

A DigiKey szabályzata szerint a termékek visszaküldése előtt az ügyfeleknek egy visszáru kérelmi (RMA; Returned Merchandise Authorization) számot kell igényelniük. A DigiKey által szállított termékek esetében a visszaküldésnek a számla keltétől számított 60 napon belül meg kell történnie, míg Marketplace forgalmazók esetén a számla keltétől számított 30 napon belül. Minden visszaküldött terméknek az eredeti csomagolásban, használatlan és újszerű állapotban kell lennie.

Saját belátásunk szerint a hozzánk visszajuttatott terméket visszaküldhetjük a vásárlónak, ha a vásárló hibája miatt vagy minőségi probléma hiányában nem fogadjuk el a visszaküldési kérelmet.

person raising hand image
Termékvisszaküldés elindítása, rendelési probléma jelentése

Adja meg az adott küldeményhez tartozó e-mail címet, számlaszámot és országot vagy régiót.

myDIGIKEY felhasználóknak

Ha egy megrendelésre vonatkozó rendelési információk nincsenek kéznél, a regisztrált felhasználók a myDIGIKEY portálon belül a Rendelési előzmények alatt is kezdeményezni tudják a termék visszaküldését illetve a rendelési tévedés kijavítását. A myDIGIKEY-n belül a visszaküldési előzmények és a rendelés aktuális állapota illetve annak frissülése is látható.

myDIGIKEY