Mit tegyek, ha valami gond van az egyik megrendelésemmel?
Regisztrált felhasználók:
- Ha termékvisszaküldést akar kérelmezni, vagy egy megrendeléssel kapcsolatos problémát szeretne bejelenteni (például hiányos szállítmány vagy sérült termékek) és azt megoldani, menjen a Rendelési előzmények oldalra, válassza ki az adott számlát, majd válassza a „Visszaküldés vagy problémamegoldás” lehetőséget, és menjen végig az online folyamat lépésein.
Vendég felhasználók:
- Visszaküldés kérelmezéséhez vagy egy megrendeléssel kapcsolatos probléma jelentéséhez és annak megoldásához menjen a Termékvisszaküldés és rendelési problémák oldalra.
Visszaküldési kérelem jóváhagyása és szállítási címke
- A DigiKey nem dolgozza fel azokat a visszaküldéseket, amelyekhez nem adott ki visszáru kérelmi (RMA, Return Merchandise Authorization) számot. Mielőtt visszaküldené az adott terméket vagy termékeket a DigiKey-hez, jóvá kell hagynunk a visszaküldési kérelmet.
- Az Egyesült Államokban történő visszaküldés esetén 7,50 $-os díj ellenében visszaküldési címkét biztosítunk, vagy pedig a csomagot visszaküldheti saját költségén.
- Ha a DigiKey-hez való visszaküldés az Egyesült Államokon kívülről történik, a visszaküldési címkét díj ellenében biztosítjuk. A címke díja a feladási országtól függ, és az megjelenik oldalon a visszaküldési kérelem megerősítése előtt.
További információk
Visszaküldési irányelvek
Összefoglaló és a DigiKey teljes szabályzata
Felesleges termék visszaküldése
Termék kicserélése vagy visszaküldése

