Hogyan tekinthetők meg a Marketplace beszállítóktól érkező üzenetek?
Bizonyos esetekben a Marketplace beszállítóknak különböző okok miatt üzeneteket kell váltaniuk a vásárlókkal. Sokszor előfordul, hogy a beszállítónak további információkra van szüksége a vásárlótól, mielőtt a terméket szállítani tudná.
Regisztrált myDIGIKEY felhasználók
- A DigiKey küld egy e-mailt, amelyben értesíti Önt az üzenetről.
- Jelentkezzen be myDIGIKEY fiókjába, és kattintson az e-mailben található vevői rendelési azonosítóra.
- Görgessen a megrendelés oldalának aljára az üzenet megtekintéséhez és a válaszadáshoz.
Vendégek
- A DigiKey küld egy e-mailt, amelyben értesíti Önt az üzenetről
- Az e-mailben található vevői rendelési adatok megadásával lépjen be a Megrendelés állapota oldalra
- Olvassa el és válaszoljon a beszállítói üzenetekre
További információk
Rendelési problémák Marketplace termékek esetén
Megrendelésekkel kapcsolatos problémák rendezése Marketplace termékek esetén
Marketplace termékek azonosítása
Példa egy Marketplace termékre és egyéb információk
Fizetési lehetőségek Marketplace termékeknél
Megrendelések feldolgozása Marketplace termékek vásárlásakor
Marketplace termékek árai és elérhetőségei
Hivatalos beszállítói nyilatkozat kérése tájékozott döntéshozatalhoz termékek beszerzésekor
Szállítási lehetőségek Marketplace termékeknél
A beszállító által kínált szállítási lehetőségek és költségek

