Hogyan segíthetünk?

Minden témakör megtekintése

Hogyan tekinthetők meg a Marketplace beszállítóktól érkező üzenetek?

Bizonyos esetekben a Marketplace beszállítóknak különböző okok miatt üzeneteket kell váltaniuk a vásárlókkal. Sokszor előfordul, hogy a beszállítónak további információkra van szüksége a vásárlótól, mielőtt a terméket szállítani tudná.

Regisztrált myDIGIKEY felhasználók

  • A DigiKey küld egy e-mailt, amelyben értesíti Önt az üzenetről.
  • Jelentkezzen be myDIGIKEY fiókjába, és kattintson az e-mailben található vevői rendelési azonosítóra.
  • Görgessen a megrendelés oldalának aljára az üzenet megtekintéséhez és a válaszadáshoz.

Vendégek

  • A DigiKey küld egy e-mailt, amelyben értesíti Önt az üzenetről
  • Az e-mailben található vevői rendelési adatok megadásával lépjen be a Megrendelés állapota oldalra
  • Olvassa el és válaszoljon a beszállítói üzenetekre

További információk

Rendelési problémák Marketplace termékek esetén

Megrendelésekkel kapcsolatos problémák rendezése Marketplace termékek esetén

Marketplace termékek azonosítása

Példa egy Marketplace termékre és egyéb információk

Fizetési lehetőségek Marketplace termékeknél

Megrendelések feldolgozása Marketplace termékek vásárlásakor

Marketplace termékek árai és elérhetőségei

Hivatalos beszállítói nyilatkozat kérése tájékozott döntéshozatalhoz termékek beszerzésekor

Szállítási lehetőségek Marketplace termékeknél

A beszállító által kínált szállítási lehetőségek és költségek