Hogyan segíthetünk?

Minden témakör megtekintése

Mit tegyek, ha valami gond van egy Marketplace terméket tartalmazó megrendelésnél?

A regisztrált felhasználók a myDIGIKEY fiókjukban a „Rendelési előzmények” alatt megkereshetik a rendelést és kijavíthatják az esetleges rendelési hibákat, a vendég felhasználók pedig megtehetik ezt a DigiKey online portálján keresztül.

A Marketplace termékek visszaküldésére ugyanazok a feltételek vonatkoznak mint a DigiKey többi termékeire:

  • A DigiKey szabályzata szerint a termékek visszaküldése előtt az ügyfeleknek igényelniük kell egy visszáru kérelmi (RMA; Returned Merchandise Authorization) számot.
  • A visszaküldést a számla keltétől számított 30 napon belül meg kell tenni, a termék eredeti csomagolásában és újraértékesíthető állapotban.

A teljes visszaküldési szabályzathoz nézze meg az általános szerződési feltételeket.

További információk

Fizetési lehetőségek Marketplace termékeknél

Megrendelések feldolgozása Marketplace termékek vásárlásakor

Marketplace termékek árai és elérhetőségei

Hivatalos beszállítói nyilatkozat kérése tájékozott döntéshozatalhoz termékek beszerzésekor

Szállítási lehetőségek Marketplace termékeknél

A beszállító által kínált szállítási lehetőségek és költségek

A DigiKey Marketplace

Online platform beszállítók számára a DigiKey felületén keresztül történő értékesítéshez

Marketplace termékek azonosítása

Példa egy Marketplace termékre és egyéb információk