Hogyan segíthetünk?

Minden témakör megtekintése

Hogyan lehet internetes rendelést leadni adott időpontra kért szállítással?

A regisztrált felhasználók internetes rendeléskor a bevásárlókosár Schedule Shipments (Szállítás a kért időpontra) beállítását választva megadhatják, hogy mikorra kérik a megrendelt termékek kiszállítását. Adja meg a darabszámot és a kézbesítés időpontját minden szállítmányra vonatkozóan.

Néhány időpontkérési szabály, amelyet szem előtt kell tartani megrendelés során:

  • Az árképzés a teljes megrendelés összdarabszáma alapján történik.
  • Csak 12 hónapon belüli időpontot lehet kérni.

További információk

Anyagjegyzékek készítése és frissítése

A myLists felület felhasználása az anyagjegyzékek kezelésére

Online ajánlatkérés

Árajánlatok gyors létrehozása a myLists felületen

A DigiKey mobilalkalmazása

Miért érdemes használni az iOS és Android eszközökre készült mobilalkalmazást

Árak és elérhetőség

Az árak és elérhetőségek ellenőrzése a myLists felületen keresztül

Hol találhatók a számlák a myDIGIKEY-n belül

Feldolgozott vevői rendelések letöltése PDF formában

Termékátfutási idő

Termék átfutási idejének megtekintése vásárlás előtt