Hogyan segíthetünk?

Minden témakör megtekintése

Milyen előnyökkel jár rendelés során egy meglévő „myDigiKey” fiók?

Egy myDigiKey fiók létrehozása hasznos funkciókhoz, előnyökhöz és szolgáltatásokhoz biztosít hozzáférést, beleértve a következőket:

  • az előnyben részesített szállítási és számlázási információkat a rendszer automatikusan kitölti a fizetési folyamat során,
  • hitelkártyák elmentése,
  • hozzáférhet ez elmentett kosarakhoz és a rendelési előzményekhez,
  • Alkatrészjegyzékek összeállítása és az árak rögzítése a myLists alkalmazásban
  • A DigiKey Scheme-it tervezőeszközének használata
  • rendelkezésre áll egy termékvisszaküldésre és a rendelési problémák megoldására szolgáló portál,
  • lehetőség a rendelések állapotának ellenőrzésére,
  • megismételheti a meglévő rendeléseket,
  • Megrendelésekhez kapcsolódó letölthető dokumentumok
  • és még sok minden más!

További információk

myDigiKey fiók létrehozása

Regisztráljon még ma, hogy elérhetővé váljanak a myDigiKey fiók által nyújtott előnyök

Megrendelések állapota és előzmények megtekintése

Keresés a korábbi megrendelések között az aktuális állapot és sok egyéb információ megtekintéséhez

Leiratkozás a DigiKey által küldött marketing tartalmú e-mailekről

E-mail üzenetekkel kapcsolatos személyes preferenciák beállítása

Több kiszállítási cím elmentése

Több kiszállítási cím hozzáadása egy myDigiKey fiókhoz

Rendelési előzmények elérhetővé tétele munkatársak számára

Hogyan biztosítható hozzáférés a regisztrált munkatársak számára