Milyen előnyökkel jár rendelés során egy meglévő „myDigiKey” fiók?
Egy myDigiKey fiók létrehozása hasznos funkciókhoz, előnyökhöz és szolgáltatásokhoz biztosít hozzáférést, beleértve a következőket:
- az előnyben részesített szállítási és számlázási információkat a rendszer automatikusan kitölti a fizetési folyamat során,
- hitelkártyák elmentése,
- hozzáférhet ez elmentett kosarakhoz és a rendelési előzményekhez,
- Alkatrészjegyzékek összeállítása és az árak rögzítése a myLists alkalmazásban
- A DigiKey Scheme-it tervezőeszközének használata
- rendelkezésre áll egy termékvisszaküldésre és a rendelési problémák megoldására szolgáló portál,
- lehetőség a rendelések állapotának ellenőrzésére,
- megismételheti a meglévő rendeléseket,
- Megrendelésekhez kapcsolódó letölthető dokumentumok
- és még sok minden más!
További információk
myDigiKey fiók létrehozása
Regisztráljon még ma, hogy elérhetővé váljanak a myDigiKey fiók által nyújtott előnyök
Megrendelések állapota és előzmények megtekintése
Keresés a korábbi megrendelések között az aktuális állapot és sok egyéb információ megtekintéséhez
Leiratkozás a DigiKey által küldött marketing tartalmú e-mailekről
E-mail üzenetekkel kapcsolatos személyes preferenciák beállítása
Több kiszállítási cím elmentése
Több kiszállítási cím hozzáadása egy myDigiKey fiókhoz
Rendelési előzmények elérhetővé tétele munkatársak számára
Hogyan biztosítható hozzáférés a regisztrált munkatársak számára

